wtorek, 18 września 2012

#22 Brązy, biele i mięty

Ciepło! Jeżeli jesień będzie taka, jak dziś (przynajmniej jeszcze przez jakieś 2 tyg:D) to ja nie mam nic przeciwko. Kolejny outfit, tym razem troszkę bardziej romantiko, zwiewne bluzki itd. Oczywiście pod spodem mam spodenki coby nie świecić dupskiem tu i ówdzie, ale wiadomo, ludzie i tak się gapią i komentują ("chodzi w samych majtkach" spotkałam się już z takimi, cóż, Polacy). Zdjęcia nie są super i trochę monotonne ale jak się nie ma fotografa do robienia słit modowych foci na bloga to sobie trzeba radzić z samowyzwalaczem i ręką (zdjęcie z cieniem liścia jest mistrz). I znów mam krzywy ryj, przez słoneczko (i dobrze, niech świeci).







tuniko-top - H&M
bokserka - butik czy jakaś inna terranova
biała narzutka - sh
buty - w prezencie dostanięte
torba - jw
wisior donut - handmade
okulary - Stradivarius

I na koniec bonusik, wczorajszy rysuneczek akwarelkowy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz