czwartek, 23 sierpnia 2012

#11 Galaxy leggings

Dłuugo się zbierałam do tego, żeby zrobić takie legginsy... Próbowałam na początku, parę miesięcy temu zrobić spódnicę z galaxy printem, nie wyszło dobrze więc się trochę zniechęciłam. Ale wczoraj (znów w nocy... to późne kładzenie się spać kiedyś mnie zabije -.-) stwierdziłam, że spróbuję. I tak miałam jedne legginsy a'la lateksowe w których nie chodziłam, więc się nadawały perfekcyjnie. Oto co z tego wszystkiego wyszło.





Aaaa, wyjeżdżam jutro do Krynicy Zdrój, nie będzie mnie do wtorku, więc pewnie dopiero jakoś w środę napiszę posta :)

4 komentarze:

  1. Jeju, jakie cudne;D Uwielbiam takie długie legginsy, nie mogę znieść tych kończących się zaraz za kolanem;D

    OdpowiedzUsuń
  2. super DIY ! zazdroszcze talentu :) Dodajemy do obserwujących ?

    OdpowiedzUsuń
  3. tak , miętowe ! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. nono ;d
    podobają mi się ;d też kiedyś zrobiłam kosmiczne legginsy ;d nawet pokazywałam na blogu ;p

    OdpowiedzUsuń