czwartek, 30 sierpnia 2012

#13 Widelec + bonus

Natchnęło mnie wczoraj na zrobienie bransoletki z widelca (mała rzecz, a cieszy :D). Potrzebne do tego były: widelec, kombinerki i jakiś mężczyzna (u mnie to był mój chłopak ;p). Bierzemy widelec i kombinerki, dajemy mężczyźnie, który następnie wygina widelec tymi kombinerkami :D I jest, oryginalna bransoletka :)



























Jako, że miałam wczoraj urodziny (23cie, yay! ...) to pochwalę się niektórymi prezentami.

Torebka Vans'a, na długiej rączce

Koszulka z nadrukiem :)

Romantico pudrowa sukienunia

Bransoletka pleciona


























(Tak, wiem, mam zajebisty wieszak xP)

Torebka - Vans
T-shirt - papercats.pl
Sukienka - jakiś butik chyba
Bransoletka - nie wiem, jak wyżej

1 komentarz:

  1. cudnie <3

    u mnie do wygrania dowolona para butów, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń